Friday, January 20, 2012

හැඳින්වීම හා මුලාරම්භය ....

කොහොමද යහලුවනේ ?..ඉතින් හා හා පුරා කියල ලියන පලවෙනි පොස්ට් එක , මම හැමදාම කියනවා වගේ මේවගේ අඩුපාඩු පෙන්වල දෙනවනම් මම එකට ගොඩක් කැමැතියි.මොකද අඩුපාඩු පෙන්වල දුන්නම එක හදාගන්නත් මේකේ තියෙන දේවල් වල ගුණාත්මක බව රැකගන්නත් එක ලොකු උදව්වක් වේවි.
                                 
                                   පරිගණක ජාල කරණය එහෙමත් නැතිනම් නෙට්වර්කින් ගැන මම ලියන්න හේතු උනේ ගොඩක්ම ෆේස්බුක් වල තියන මගේ   Computer Networking    කියන ගෘප් එක .    එකේ පොස්ට් මම මුලින්ම දැම්මේ සිංහලෙන් එත් ගොඩක් අයගේ ප්‍රයෝජනය සඳහා , එක මම ඉංග්‍රීසියෙන් ලියන්න ගත්ත.එත් මට එකේ අඩුපාඩුවක් තියෙනවා කියල හිතුන , ඒ අතරේදී  ගෘප් එකේ ඉන්න සාමාජිකයන් කිහිප දෙනෙක් ගෙන් උපදෙස් ලැබුන ,බ්ලොග් එකක් පටන් ගන්න කියල .එක තමා මම මේ  බ්ලොග් එක පටන් ගන්න හේතුව.මෙතැන පටන් මම ඒ ගෘප් එකේ පොස්ට් කරපු හැම ඩොකියුමෙන්ට් එකකම සිංහල පරිවර්තනය දන්න තමා බලාපොරොත්තු වෙන්නේ.   මුල් පොස්ට් වල ඉඳන්ම  .  මම විශ්වාස කරන දෙයක් තමයි හැම දෙකම  තියෙන  මූලික  සංකල්ප දන්නවනම් ඕන කෙනෙකුට එදේය වටහාගන්න හරිම ලෙසියි .මුලික දේවල් අත්හැරලා ඉගෙන ගන්න දේවල් ප්‍රයෝගිකව යොදවන්න ගියහම ගොඩක් ගැටළු මතුවෙනවා.

                                  අනික නව සොයාගැනීම් හරි තාක්ෂනය කියන දේවල් හරිම වේගයෙන් වෙනස් වෙනවා එත් ඒවාට      යොදාගත්තු  මූලික සංකල්ප දන්නවනම් ඒ දෙවල් ගැන අයෙ අයෙ දන ගන්න උවමනා වෙන්නේ නැහැ ,කරන්න තියන්නේ අලුතින් එකතු උනදේ ගැන දැනගන්න එක විතරයි.උදාහරණයක් විදිහට ගත්තොත් කේක් එකක් ගනිමු , කේක් දැන් තියෙනවනේ එක එක ජාති ,ඒ හැම එකක්ම හදන්න ගන්න මූලික  පියවරයන් එකයි     (වෙඩින් කේක්  ,ක්‍රිස්මස් කේක්  ඇරෙන්න )    මම දන්නා හැටියට ,බටර් කේක් එකක් හදන්න දන්නා කෙනාට අනික් ලස්සන  ලස්සන   කේක්  හදන්න ලේසියෙන් ඉගෙනගන්න පුළුවන්.එත් බටර් කේක් එකක්වත් හදන්න දන්නේ කෙනෙක්ට එක කරන්න අමාරුයි.අන්න ඒවගේ තමා ඉගෙන ගන්න දේවලුත් .මමත් ඒ ක්‍රමයට හිතන්න ගත්තේ ඇත්තටම මගේ ගුරුවරයෙක් නිසා.ඒ ක්‍රමය නිසා  මට ගොඩක් දේවල් තනියම ඉගෙනගන්න හැකියාව ලැබුන ,අලුතින් හිතන්න පුළුවන් උනා .එකම හේතුව මූලික දේවල් වලින් පටන් ගැනීම .ඉතින් ඔයාලත් ට්‍රයි කරලා බලන්න එහෙම හිතන්න.මමත් මේකේ පොස්ට් පටන් ගන්නේ මූලික කරුණු වලින්.

ඔයාලට computer networking group එකට එකතු වෙන්න පුළුවන් මෙන්න මේ ලින්ක් ඒකෙන්
https://www.facebook.com/groups/CNAdmin/

එන්න ඔයාලගේ දැනුමත් බෙදාගන්න .තමන් ඉගෙනේගත්තු දේ බෙදාගන්න අයට තව තවත් දේවල් ඉගෙන ගන්න ශක්තිය සොබදහමෙන්ම ලැබෙනවා .එක මම අත්දුටු සත්‍යයක් .
 එහෙනම් ඔයාල සැමට ජය වේවා !!!!

7 comments:

  1. දිගටම කරගෙන යන්න, ඔබට ජය

    ReplyDelete
  2. සුබ පතනවා..දිගු ගමනකට යාලුවා..

    ReplyDelete
  3. බොහොම ස්තූතියි හැමෝටම !!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. නියම වැඩක්.මමත් ගොඩක් උනන්දු පැත්තක් නෙට්වර්කින් කියනනේ.දිගටම කරගගෙන යන්න ශක්තිය දෛර්යය ලැබේවා!!(අකුර වැරදි ඇති..:D)

    ReplyDelete

Blogger Widgets